• Members of the previous forum can retrieve their temporary password here, (login and check your PM).

Complete Newbie

Hello, everyone

I've never made or consumed any drug in my life due to strict rules against drugs where I live. I'm really passionate about making my own stuff and I really like trying new things so I'm willing to make something at home from materials that can be found on supermarkets amazon etc. What do u recommend me to start with?

Aubali,

Welcome to the Nexus. Hard to know what to recommend other than be as safe as possible. I would suggest ordering drug making supplies off of Amazon is probably not a good idea.

I mean honestly, if you are in a strictly regulated zone you might want to consider growing sacred plants (such as mushrooms, salvia, mimosa hostillis . . . ) if at all possible.

Regardless, I warmly welcome you. This is a diverse community and not everyone here uses or actively uses DMT. Some active members have never used it. All are welcome.

I wish you success and safety in your search and endeavors.

Boa noite meu caro, eu sendo um amador sobre o assunto digo que para você seria interessante estudar bastante e analisar os seus gostos, e até onde pode colocar eles em prática. Mas se for para aconselhar... Sem dúvidas iria te indicar estudar sobre Cogumelos e seu desenvolvimento durante os anos, principalmente os alucinógenos, moro no Brasil e os mais comuns aqui são o Panaelous Cyanenses e o Psilocybe Cubensis, ultimamente eu estou pretendendo vender cogumelos Cubensis e também fazer balas de psilocibina, acho que vai dar um bom resultado... Aqui também é complicado, moro dividindo quarto, tenho boas parcerias, pra ser sincero 2, onde um se disponibilizou deixar as estufas na casa dele e o outro ajuda no que precisar e estamos buscando o desenvolvimento amplo de DMT. Saudações meu caro.

Boa noite meu caro, eu sendo um amador sobre o assunto digo que para você seria interessante estudar bastante e analisar os seus gostos, e até onde pode colocar eles em prática. Mas se for para aconselhar... Sem dúvidas iria te indicar estudar sobre Cogumelos e seu desenvolvimento durante os anos, principalmente os alucinógenos, moro no Brasil e os mais comuns aqui são o Panaelous Cyanenses e o Psilocybe Cubensis, ultimamente eu estou pretendendo vender cogumelos Cubensis e também fazer balas de psilocibina, acho que vai dar um bom resultado... Aqui também é complicado, moro dividindo quarto, tenho boas parcerias, pra ser sincero 2, onde um se disponibilizou deixar as estufas na casa dele e o outro ajuda no que precisar e estamos buscando o desenvolvimento amplo de DMT. Saudações meu caro.
Buenas noches, hermano. Gracias por compartir tu experiencia. Me parece muy interesante lo que estás haciendo, especialmente con los Psilocybe cubensis y la idea de las gomitas de psilocibina. Es importante tener socios de confianza, y parece que estás construyendo una base sólida para tus proyectos. También suena fascinante lo del desarrollo de DMT. Te deseo mucho éxito en todo y que sigas aprendiendo y creciendo en este camino. ¡Saludos desde aquí!

Não falamos sobre produção para distribuição ou distribuição em si no Nexus Friend. Por favor, consulte a página listada "Atitudes" aqui - Attitude Page - DMT-Nexus Wiki

Hello, everyone

I've never made or consumed any drug in my life due to strict rules against drugs where I live. I'm really passionate about making my own stuff and I really like trying new things so I'm willing to make something at home from materials that can be found on supermarkets amazon etc. What do u recommend me to start with?
what ever you do I suggest you take extreme measures in discretion to avoid any unwanted attention from law enforcement. if it is as bad as you are a concerned about then I would tread carefully. like pandora said I would be careful about what you source and where you source it. most things used for extraction can be run of the mill household items bought without much mind but things like bark, controlled solvents and such, lab grade equipment should be purchased with caution and at minimum some sort of explanation for the purchase should you get questioned about anything. so long as you keep your "footprint" small i.e. the less people have a clue the better. don't go telling your neighbor or even your friends what you're up to. the more people that know the higher the risk. never take your stuffs out of your immediately controlled space i.e. your home and take measures to keep everything secure and discrete.

there are plenty of write ups on extraction including more discrete ones. take some time to read through and see what fits your needs best and don't forget personal protection equipment and patience. small mistakes can have some bad consequences like a batch going bad, personal harm, property harm, law enforcment attention and so on.

best of luck, I hope you find your way.

<3 NeitherHere

Back
Top Bottom